Skip to main content

OSIM memperkenalkan kerusi urut mampu milik yang baru.

Assalamulaikum dan salam sejahtera.

Baru-baru ini k mid telah berpeluang menghadiri majlis pelancaran  kerusi urut terkini dari OSIM iaitu OSIM uDivine V.

  Kerusi urut ini direka untuk generasi pengguna baharu yang bercita-cita tinggi dan mahu menikmati kehidupan dengan sepenuhnya. Ia juga dapat mencapai kesegaran dengan lebih nyata menerusi teknologi mengurut terkini seperti teknologi V Hand dengan bebola penggelek 720 darjahUrutan 4 -Tangan ( 4 Hands Massage), program-program urutan yang boleh di muat turun,  serta satu suite program yang menawarkan pilihan urutan professional atau manual yang dapat sisesuaikan dengan kehendak pengguna.
 
 
Teknologi V HandTM dengan Bola Penggelek 720 darjah
Penambahbaikan teknologi urut telah menghasilkan Teknologi V Hand dengan Bola Penggelek 720 darjah,  yang mensimulasikan teknik dan pengerakan tangan pengurut yang mahir untuk kesan realistik,  Bola Penggelek 720 darjah  berputar 360 darjah dalam kedua-dua arah dan bergolek pada kontur tubuh dan mengurut setiap bahagian otot yang keletihan,  meningkatkan kesegaran dan kepuasan para pengguna.

Teknologi urut 4 tangan.
Turut disertakan dengan ciri premium teknologi urut 4 tangan yang mengambil contoh ciri urutan 4 tangan secara segerak seperti yang ditawarkan di spa mewah. Ciri ini dapat menyegarkan bahagian atas dan juga bahagian bawah tubuh untuk memberikan rasa nyaman dan tenang secara dalaman.

Ciri Nilai Tambah Yang Lain
* Kualiti  Bunyi Sebenar dengan sistem audio binaan dalam
Sistem audio binaan dalam, membolehkan pengguna menikmati urutan yang disertai dengan muzik merdu.  Anda bole memilih lagu dari senarai kegemaran anda atau dari  perputakaan Osim yang dirkan khas untuk anda berehat sambil menikmati urut badan penuh oleh OSIM uDivine V.

 * Ciri Keselamatan Pintar
OSIM uDivine V dilengkapi dengan pengesan keselamatan pintar untuk mencegah mekanisme daripada menjadi terlalu panas,  dan sekiranya pengesan mengesan objek yang menghalang semasa kerusi dibaringkan,  bahagian yang bergerak seperti sandaran dan tempat duduk akan berhenti untuk memastikan keselamatan pengguna serta kanak-kanak atau haiwan peliharaan di dalam rumah.

*Warna anda,  personaliti tersendiri
Anda boleh memilih warna mengikut citarasa anda.  Dengan rekabentuk yang minimalis dan tersusun serta krom moden yang digilap dan kulit warna berbentuk V,  mewujudkankan rasa moden yang mewakili generasi baru,  uDivine V disediakan dalam 5 warna, Biru, Kuning, Ungu, Tembaga dan kelabu.
 
    Pengurus Besar OSIM Malaysia Cik Chia Sook Fun berkata,  "uDivine V direka khas untuk para individu era digital yang sentiasa sibuk  untuk memberikan mereka kualiti kehidupan yang lebih baik dengan menghapuskan tekanan yang datang dari beban kerja yang bertambah,   dengan mencetuskan serta membebankan bukan sahaja mata tetapi juga ketegangan otot-otot terutamanya di kawasan bahu dan leher.  Dengan itu OSIM komited untuk membantu generasi baru pengejar impian untuk memulihkan tubuh, minda dan jiwa mereka".



Penyanyi sensasi dari Singapura JJ Lin di pilih sebagai Duta Global uDivine V.   Beliau sebagai  selebriti antarabangsa dengan jualan album dam persembahan konsert yang memecahkan rekod,  JJ Lin  menjadi inspirasi kepada semua bahawa impian dapat menjadi kenyataan.



''THE DREAM EVERYONE CAN OWN"....memiliki sebuah kerusi urut bukan lagi satu impian dengan  OSIM uDivine V. Ianya ditawarkan pada harga mampu milik yang menarik bagi para dewasa muda bercita-cita tinggi yang mahu melegakan tubuh dan minda untuk rehat yang lebih baik , serta rasa segar dan semangat untuk mengatasi segala cabaran hidup.

Untuk keterangan lanjut, sila layari www.OSIM.com

salam sayang,



Comments

Popular posts from this blog

PERJALANAN KE LANGKAWI MENGGUNAKAN ETS (ELECTRIC TRAIN SERVICE)

Assalamulaikum dan selamat sejahtera semua. Rasa-rasa ramai yang dah sampai Langkawi kan.  Macam k mid nie,  bole katakan setahun sekali atau dua kali sampai ke Pulau nie...selalunya terlajak pergi ke Pulau Langkawi ini kerana balik ke Kedah atau Perlis untuk memenuhi undangan perkahwinan sahabat atau saudara mara di sana.  Alang-alang dah sampai Kedah atau Perlis teruslah masuk ke Pulau Langkawi sehari dua kan.... Tapi kali nie pergi memang memenuhi undangan sahabat yang berkahwin di Pulau Mashuri . Selalunya k mid dan mr husban naik kereta atau naik flight lah.... tapi baru-baru nie kak mid dan mr husban mencuba perkhidmatan keretapi ETS( Electric Train Service) pula. Kami naik ETS jam 7.45 pagi yang berhenti di stesen Sg Buloh Kami memulakan perjalanan dari Stesen keretapi Sg Buloh kerana keretapi ada berhenti di sini jadi tak lah kami membazir untuk pergi ke KL sentral.  Jadi tengok jadual dan laluan ETS, kalau ada berhenti berhampiran dengan kediaman kita eloklah na

UMRAH PERTAMAKU : BARANG KEPERLUAN UMRAH

 Assalamualaikum dan Salam sejahtera. Diri ini bersyukur kerana mendapat peluang menjadi tetamu Allah pada bulan Mac 2022 yang lalu.  Asalnya k mied ingin pergi bersama Arwah suami tapi apakan daya dia terlebih dulu di jemput ilahi. Jadi k mied pergi secara mengejut bersama bestie k mied serta ayah ibunya. Mereka merupakan jemaah yang tertangguh 2 tahun lalu akibat Pandemik Covid 19. Ya Allah..aku menyambut seruanmu Bila kak mied telah mendapat pengesahan akan  menunaikan umrah, k mied mulalah membeli dan menyediakan barangan-barangan sedikit demi sedikit. Ramai juga di antara kita yang risau tentang persiapan-persiapan yang perlu di lakukan,  barang yang perlu di bawa hingga kita asyik talipon atau bertanya pada saudara-mara dan kawan-kawan yang pernah sampai ke tanah suci. Kami berempat di Miqat Bir Ali Mengenai kursus pula, k mied tidak dapat sekali pun berkesempatan menghadiri kursus umrah yang di anjurkan oleh travel agensi,  bukan kak mied malas atau apa... tapi tarikh yang diad

PERCUTIAN 2HARI 1MALAM DI LOST WORLD OF TAMBUN

Assalamulaikum dan salam sejahtera. Minggu nie nak pergi mana pulak? .  K mied rasa nak berehat aje di rumah setelah dari hari raya aidil adha hari tue hingga sekarang asyik berjalan jer ..bermula melaka, kemudian batam, lepas tue hatyai. Ingat-ingat dapatlah rest kejap....tapi hahaha..anak-anak ajak pula ke Lost World of Tambun . K mied pulak pantang diajak...cepat benar bertenaga ..huhuhu🥰🥰 Bukan senang anak bujang nak ikut jejalan dgn mama dia..kali ini ikut pulak..alhamdulillah 🤲 Taman tema ini berkeluasan  40 ekar, Ianya dibuka kepada pengunjung pada 11 November 2004 . Selain ada Taman Tema Air,  ada 7 taman tema lain yang menyeronokkan iaitu : Lost Water Park Lost World Amusement Park Lost World Hot Springs & Spa Lost World Tiger Valley Lost World Petting Zoo Lost World Tin Valley Lost World Adventure Park Check harga dulu...kitaorg beli online je Kami mulakan perjalanan dari rumah di Selangor kira-kira pukul 8.30 pagi dan sampai ke Lost World of Tambun sekitar 11.30 pag