Booking.com

Tuesday, December 18

YIK MUN PAU

Assalamualaikum
Hari nak cerita sikit tentang makanan iaitu pau.  Aku memang dah lama teringin nak melantak pau tu almaklumlah asyik dengan cerita orang je... akhirnya dapatlah makan sarapan pagi kat Yik Mun Tanjung Malim sebelum pergi mandi-manda kt Lata Kijang.  Senang je nak ke sana.. dekat UPSI (Universiti Perguruan Sultan Idris).


Selain dari pau,  boleh juga mencuba roti kawin yang tidak kurang sedapnye juga mee dan nasi goreng.  Semua sedap-sedap belaka.
Ini dia Pau yang gebu....


Tidaklah mahal sangat.....


Wantan Mee pun boleh tahan enaknya..



Selain dari makan kat situ,  boleh juga beli yang segera untuk di bawa pulang.  Pada hujung minggu restoran ini menjadi tumpuan pemilik2 motor berkuasa tinggi untuk lepak-lepak dan makan sebelum ke destinasi masing-masing.  Akhirnya dapat juga merasa pau Yik Mun.  Sekian......jumpa lagi...


No comments:

Post a comment

TERIMA KASIH PADA YANG SUDI MEMBERI KOMEN

MUZIUM-MUZIUM BERSEJARAH DI NEGERI SELANGOR

Assalamulaikum dan Hi Semua. Korang semua buat apa waktu-waktu cuti hujung minggu?  Janganlah asyik balik Kampung aje...sekali sekala luangk...