Booking.com

Sunday, February 8

Bustel Klebang, Melaka

Assalamulaikum.....
Hari ini k mid nak tulis tentang penginapan k mid yang lain sikit....iaitu BUSTEL (CHALET BUS +HOTEL).
Terletak di Dataran 1 Malaysia, Pantai Kelebang, Melaka.

Mula-mula kawan k mid bagitau mengenai bustel nie,  rasa terpegun jugak....bagus jugak di Melaka ada kelainan seperti nie... bustel nie pun  baru jer di buka iaitu klu tak silap k mid pada bulan Jun 2014.
 Kebetulan pulak nak hantar hero belajar di Seremban...apa lagi lajak2lah ke Melaka.....bole makan Asam Pedas sekali....huhuhu...




Sesiapa berminat nak booking bustel bolelah dail no tue ya..


Ini pejabat dia.....k mid hari tue direct aje kat sini....sebab bukan hujung minggu jadi adalah kekosongan, itupun nasib ada sebuah bas jer yang kosong

K mid booked 1 bas nie....ada 2 bilik...satu depan satu belakang
Harga bustel nie tak lah mahal pun.....range harganya diantara rm80- rm150 sebilik.

inilah biliknya,  ada TV ...ada petisejuk...oklah...cuma tinggi sikit tangga nak naik bas nie.....hehehe


dating2 dgn cik abg kt sini...depan tue pantai dan kedai makan dalam bas...best u!!!


Inilah kawasan sekitar...pokok pun x berapa besar lagi


Malamnya bole bersantai kat tepi laut atau kat padang yang luas di situ

Begitulah penginapan semalam k mid dan anak2 di Bustel.  Asyik2 di Hotel biasa boring gak kan...jadi cuba2lah bustel nie......

BYE



With luv,

2 comments:

  1. selamat malam..syira singgah sini..hehe..jom baca entry baru di blog syira :D

    ReplyDelete
  2. Thanks Syira....insyallah singgah

    ReplyDelete

TERIMA KASIH PADA YANG SUDI MEMBERI KOMEN

SEHARI DI SELANGOR...jom kita ke SEPANG!!

Assalamulaikum dan Salam Sejahtera semua. Alhamdulillah... kita semua dah boleh melancong...tapi dalam negeri aje dulu ya.. tak mengapa a...