Booking.com

Friday, August 10

ONDE-ONDE (BUAH MELAKA)

Salam 21 Ramadan
Baru berkesempatan nak buat entry untuk juadah berbuka puasa.  Sebenarnya ada jugak kueh-mueh yang dibuat sendiri tapi kerana kelam-kabut tak sempat nak dirakam. Ini je yang sempat nak di buat entry sebab kueh nie memang satu kemestian di buat untuk berbuka... kegemaran anak-anak terutamanya si adek..beli kat bazaar tak puas sebab gula dia sikitlah...mahal sangatlah...macam-macam alasan semata-mata nakkan mak dia buat.  Kueh ni memang senang sangat, beli rasa tak berbaloi...

Inilah hasil nye...



Bahan-bahannya
Tepung pulut
Gula melaka
Sedikit kelapa




Bahan-bahannya
Tepung Pulut
Gula Melaka
Kelapa
Daun Pandan


Senangkan..SELAMAT MENCUBA


No comments:

Post a comment

TERIMA KASIH PADA YANG SUDI MEMBERI KOMEN

PRODUK WHITEKISH MAGIC CHARCOAL MAMPU MEMUTIHKAN GIGI

Assalamulaikum dan selamat sejahtera semua. Hari ini k mid nak kongsi dengan korang semua satu produk pemutihan gigi iaitu Whitekish Magic ...