Skip to main content

PG MALL DENGAN KEMPEN WOW STORE MENAWARKANN POTONGAN HINGGA 80% DAN FREE SHIPPING

 Assalamulaikum dan salam sejahtera semua.

K mid baru aje balik dari menjelajah kampung,  penat pun tak habis lagi nie..tapi tak apa kerana keseronokan dan kepuasan dapat menikmati kedamaian alam semulajadi di kampung membuat kepenatan itu hilang.

Tapi harinie k mid bukan nak cerita mengenai kampung lagi tapi nak cerita mengenai keseronokkan dan kepuasan membeli belah atas talian..dah lah hanya di hujung jari anda dapat pulak macam-macam pulangan.

Shopping dekat mana?

Itulah pertanyaan yang akan di tanya..betul tak?

Shopping di Platform PG Mall .  Korang mesti dah pernah dengarkan.

PG Mall merupakan platform e-dagang tempatan No.1 di Malaysia yang dah established sejak 2017 lagi.

Pg Mall merupakan antara website shopping yang dipercayai ramai dan adalah top 3 platform e-dagang di Malaysia  seperti yang disenaraikan di website Iprice.

Nak shopping melalui PG Mall tidak susah kerana menerima semua pembayaran secara e-wallet dan payment gateway (gerbang pembayaran secara internet seperti FPX, Paypal, MOLpay dll.)

Jom kita jengah ke beberapa seksyen di website PG mall untuk lihat promosi serta diskaun-diskaun yang diberi kepada para pelanggan. Antara seksyen yang k mid nak tunjukkan pada korang ialah Wow Store,  Super Brand Sales dan Health & Beauty Essential Week.

1. WOW STORE

Bila kita klik aje seksyen Wow Store tue,  kita akan dapat melihat banyak tawaran-tawaran menarik dari kedai-kedai berjenama yang mengambil bahagian.  Pelbagai tawaran istemewa yang di beri hingga kadang-kadang susah nak di lepaskan. Antara tawaran menarik di Wow Store nie :

  • Diskaun sehingga 80% OFF di kesemua kedai yang terlibat
  • Bagi pembelian minimum RM30 akan mendapat penghantaran percuma (Free Shipping)
  • Pulangan tunai sehingga 3.5%

Antara kedai-kedai berjenama (Top Merchant)yang ikut serta ialah :-

2. SUPER BRAND SALES

Untuk kempen ini,  ianya bermula dari 21hb. September hingga 30hb. September 2020 dengan menawarkan :

  • Bagi pembelian minimum RM100 akan mendapat potongan RM20

3. HEALTH & BEAUTY ESSENTIAL WEEK

Bagi kempen ini pula,  bermula pada 15hb. September hingga 27hb. September 2020 dengan memberi tawaran :

Jadi..apa tunggu lagi,  jangan sampai tawaran promosi habis nanti baru rasa menyesal. 

Cepat-cepat shopping di  https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=584

Untuk infomasi lanjut :

Website  : https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=584

Facebook : www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram  :  www.instagram.com/pgmall.my/

Salam sayang,

 
 #PGMall    #onlineshopping  #MalaysiaNo1ecommerceplatform
 #Freeshipping   #Wowstore  #Superbrandsales   #healthnbeautyessentials


 


Comments

  1. Macam2 produk ada di PGmall.. kita dah banyak pilihan sekarang ni.Persaingan platform2 macam ni yang untungnya kita la. Rugi kalau tak rebut peluang ni.

    ReplyDelete

Post a Comment

TERIMA KASIH PADA YANG SUDI MEMBERI KOMEN

Popular posts from this blog

PERJALANAN KE LANGKAWI MENGGUNAKAN ETS (ELECTRIC TRAIN SERVICE)

Assalamulaikum dan selamat sejahtera semua. Rasa-rasa ramai yang dah sampai Langkawi kan.  Macam k mid nie,  bole katakan setahun sekali atau dua kali sampai ke Pulau nie...selalunya terlajak pergi ke Pulau Langkawi ini kerana balik ke Kedah atau Perlis untuk memenuhi undangan perkahwinan sahabat atau saudara mara di sana.  Alang-alang dah sampai Kedah atau Perlis teruslah masuk ke Pulau Langkawi sehari dua kan.... Tapi kali nie pergi memang memenuhi undangan sahabat yang berkahwin di Pulau Mashuri . Selalunya k mid dan mr husban naik kereta atau naik flight lah.... tapi baru-baru nie kak mid dan mr husban mencuba perkhidmatan keretapi ETS( Electric Train Service) pula. Kami naik ETS jam 7.45 pagi yang berhenti di stesen Sg Buloh Kami memulakan perjalanan dari Stesen keretapi Sg Buloh kerana keretapi ada berhenti di sini jadi tak lah kami membazir untuk pergi ke KL sentral.  Jadi tengok jadual dan laluan ETS, kalau ada berhenti berhampiran dengan kediaman kita eloklah na

UMRAH PERTAMAKU : BARANG KEPERLUAN UMRAH

 Assalamualaikum dan Salam sejahtera. Diri ini bersyukur kerana mendapat peluang menjadi tetamu Allah pada bulan Mac 2022 yang lalu.  Asalnya k mied ingin pergi bersama Arwah suami tapi apakan daya dia terlebih dulu di jemput ilahi. Jadi k mied pergi secara mengejut bersama bestie k mied serta ayah ibunya. Mereka merupakan jemaah yang tertangguh 2 tahun lalu akibat Pandemik Covid 19. Ya Allah..aku menyambut seruanmu Bila kak mied telah mendapat pengesahan akan  menunaikan umrah, k mied mulalah membeli dan menyediakan barangan-barangan sedikit demi sedikit. Ramai juga di antara kita yang risau tentang persiapan-persiapan yang perlu di lakukan,  barang yang perlu di bawa hingga kita asyik talipon atau bertanya pada saudara-mara dan kawan-kawan yang pernah sampai ke tanah suci. Kami berempat di Miqat Bir Ali Mengenai kursus pula, k mied tidak dapat sekali pun berkesempatan menghadiri kursus umrah yang di anjurkan oleh travel agensi,  bukan kak mied malas atau apa... tapi tarikh yang diad

PERCUTIAN 2HARI 1MALAM DI LOST WORLD OF TAMBUN

Assalamulaikum dan salam sejahtera. Minggu nie nak pergi mana pulak? .  K mied rasa nak berehat aje di rumah setelah dari hari raya aidil adha hari tue hingga sekarang asyik berjalan jer ..bermula melaka, kemudian batam, lepas tue hatyai. Ingat-ingat dapatlah rest kejap....tapi hahaha..anak-anak ajak pula ke Lost World of Tambun . K mied pulak pantang diajak...cepat benar bertenaga ..huhuhu🥰🥰 Bukan senang anak bujang nak ikut jejalan dgn mama dia..kali ini ikut pulak..alhamdulillah 🤲 Taman tema ini berkeluasan  40 ekar, Ianya dibuka kepada pengunjung pada 11 November 2004 . Selain ada Taman Tema Air,  ada 7 taman tema lain yang menyeronokkan iaitu : Lost Water Park Lost World Amusement Park Lost World Hot Springs & Spa Lost World Tiger Valley Lost World Petting Zoo Lost World Tin Valley Lost World Adventure Park Check harga dulu...kitaorg beli online je Kami mulakan perjalanan dari rumah di Selangor kira-kira pukul 8.30 pagi dan sampai ke Lost World of Tambun sekitar 11.30 pag