Booking.com

Monday, November 18

KONVOKESYEN UiTM ke 78

Assalamulaikum
Hari ni tiba-tiba datang mood nak menaip tapi tak tahu nak menaip apa....lalu belek2 gambar-gambar konvo anak2 kesayangan ku.  Dah besar pun diorang sekarang (tiba2 rasa dah tua....selalunya masih tak sedar diri lagi!!!!)

Minggu lepas terbaca pulak seorang bapa hadiah kan kereta Mini Cooper pada anak yang dapat 5A dalam peperiksaan UPSR...kalau dapat masuk U...entah apalak bapak nie bagi hadiah. Tidak dapat di nafikan kegembiran ibu-bapa dengan kejayaan anak2....jadi tak boleh di salahkan kalau ibu bapa menghadiahkan sesuatu yang berharga kalau mereka mampu tapi kalau  sekadar menunjuk-nunjuk kekayaan mereka baik tak payah..........







Konvokesyen ke 78 ini berlangsung dari tarikh 11 - 21 Mei 2013  bertempat di Dewan Agung Tuanku Canselor (DATC), Shah Alam



Pemandangan di Luar Dewan Agung Tuanku Canselur

Pemandangan di dalam Dewan.


SARJANA MUDA PENGURUSAN HARTANAH


Mak yang tumpang gembira......



Harap adek dapat mengikut jejak kakak....
 
Gambar kami sekeluarga


Ini jelah hadiah yang mama mampu bagi wahai anak ku....

Rasanya satu tangungjawab sebagai ibu-bapa berjaya di laksanakan bila lihat anak-anak berjaya dalam pelajaran...............

Semoga anak-anak mampu memperolehi pekerjaan dan mampu berdikari . Kami sebagai ibu-bapa sentiasa berdoa supaya anak--anak berjaya di dunia dan akhirat. Amin.


With Love,
Miedajaz





No comments:

Post a comment

TERIMA KASIH PADA YANG SUDI MEMBERI KOMEN

PRODUK WHITEKISH MAGIC CHARCOAL MAMPU MEMUTIHKAN GIGI

Assalamulaikum dan selamat sejahtera semua. Hari ini k mid nak kongsi dengan korang semua satu produk pemutihan gigi iaitu Whitekish Magic ...