Booking.com

Tuesday, December 3

MAKAN-MAKAN SNOWFLAKE KOTA DAMANSARA

Assalamulaikum

Sebenarnya dah lama nak ceritakan pasal Snowflake nie....Snowflake ialah Taiwan Dessert. Dulu pun aku tak pernah makan kat sini tapi sejak dah rasa sekali...habislah mesti nak rasa lagi...tambah2 lagi klu waktu badan-badan panas2 dan rasa nak ambik benda sejuk2.... Anak-anak yang perkenalkan benda nie..memang sedap pun...Cubalah!!!

Kafe Snowflake Kota Damansara



Antara bahan-bahan dia

Aku suka maggo delight dia....tapi hanya ada dari pukul 2ptg hingga 5 petang




Lepas kita order kita kan diberi benda nie (tak tahu lak nama dia)...bila lampu menyala di alat nie, tandanye order kita dah siap....jadi pergi kaunter ambiklah sendiri....


Memang sedap ....yam...yam



Nie dia Gambar aku sewaktu kurus dan sewaktu berisi..HAHAHA.Biasalah nak interprem kat sini
Kafe Snowflake sebenarnya dah banyak cawangan dia tapi aku selalu pergi kat Kota Damansara je sebab dekat dengan rumah.

Kalau sesiapa berminat nak rasa Snowflake...nie alamat dia di Kota Damansara ok!!

 26-1, Jalan PJU 5/10,
Dataran Sunway
Kota Damansara
47100 Petaling Jaya
Selangor

Waktu operasi  :  2.00 ptg - 11.00 mlm (Monday to Friday)
                            1.00 ptg - 12.00 t/mlm (Saturday & Sunday)



With Love,

Mieda jaz












2 comments:

  1. salam..da follow :) thanks join segmen "i will follow you" by Syira Lokman..jgn lupa follow blog peserta lain...tggu keputusan 3 blog yg akan direview eh ? tq ! ^_^

    ReplyDelete

TERIMA KASIH PADA YANG SUDI MEMBERI KOMEN

SEHARI DI SELANGOR...jom kita ke SEPANG!!

Assalamulaikum dan Salam Sejahtera semua. Alhamdulillah... kita semua dah boleh melancong...tapi dalam negeri aje dulu ya.. tak mengapa a...